Kazuya BR Combos

Page Splits <1234>...34
Share This Topic
Share
Subscribe/Jump Subscribe This Topic
< >
Rich
Iron Fist God
Joined: Oct 2006
Posts: 1559
From: USA Texas
PSN: TXRich
#21 “Quote” Edit Post
EWGF, EWGF, 1, d/f+3,2,1 w! f,f+3 b! d/f+3,2,1

EWGF, EWGF, 3,1,4 w! EWGF, f+4 b! d/f+3,2,1

Trying out some other stuff...will post as soon as i know it works
Signature "I do what I can with what I have."- Superman
tulip_sniper
Raijin
Joined: Oct 2007
Posts: 614
From: USA California
#22 “Quote” Edit Post
Originally posted by Rich
EWGF, EWGF, 3,1,4 w! EWGF, f+4 b! d/f+3,2,1


wow. that must be a pretty high wallsplat to fit ewgf before f+4.. also, is the 2nd ewgf a dewgf?
Rich
Iron Fist God
Joined: Oct 2006
Posts: 1559
From: USA Texas
PSN: TXRich
#23 “Quote” Edit Post
^I think i did it without DEWGF, you just gotta dash in for the 3,1,4 part. the 4 sends em pretty high up the wall.
Signature "I do what I can with what I have."- Superman
Aken
Iron Fist God
Joined: Feb 2005
Posts: 2274
From: Australia
#24 “Quote” Edit Post
Originally posted by Rich
EWGF, EWGF, 1, d/f+3,2,1 w! f,f+3 b! d/f+3,2,1

EWGF, EWGF, 3,1,4 w! EWGF, f+4 b! d/f+3,2,1

Trying out some other stuff...will post as soon as i know it works


the 1st one I think possible if u B! with dash d/b+2

coz Ive done stuff like ewgf,ewgf,1,1,1,dash d/f+1,f+2,w! dash d/b+2,B! dash 3,1,4 b4

2nd one ewgf,ewgf,dash 3,1,4 w! ewgf?? mmm....the wall splat is not high enough to fit an ewgf I think and even if it does work it must be really situational anyway
TP,3,1,4,w!,ewgf,f+4,B! worked thats for sure tho
kennyrbk22
No More Tekken :(
Joined: Jan 2008
Posts: 2226
From: Philippines
#25 “Quote” Edit Post
wtf tp 314 EWGF f4 B! work?



btw Aken whats Kaz most damaging juggle right now? without the f+4 oki usually i'll go always for oki EWGF,EWGF,1,1,1,df1,2 B! f4 into oki.but if i want damage what would be the consistent one and most damaging?



and for female/small characters what is the best wall combo? df321 is not so damn consistent on them wtf is wrong? would b3143 work?



i never have much fun playing Kaz before like in T6 i don't know its so much fun using him now,or its the weakness that i overcome that made me so excited using Kaz you know the drill 1P phobia lol i can play both sides now but of course i can only do CH df+2 EWGF launch in 2P which is annoying
Signature GG toyz
j u m o n g
Kyu
Joined: Mar 2009
Posts: 1
#26 “Quote” Edit Post
Most damaging combo is:

EWGF, EWGF, 1, d/f+3, d/f+1,2, B!, ff+4 into oki.

No idea on the most damaging combo without the f+4 oki, though.
kennyrbk22
No More Tekken :(
Joined: Jan 2008
Posts: 2226
From: Philippines
#27 “Quote” Edit Post
i see i'll try that thanks...
Signature GG toyz
Aken
Iron Fist God
Joined: Feb 2005
Posts: 2274
From: Australia
#28 “Quote” Edit Post
Originally posted by kennyrbk22
wtf tp 314 EWGF f4 B! work?

btw Aken whats Kaz most damaging juggle right now? without the f+4 oki usually i'll go always for oki EWGF,EWGF,1,1,1,df1,2 B! f4 into oki.but if i want damage what would be the consistent one and most damaging?


and for female/small characters what is the best wall combo? df321 is not so damn consistent on them wtf is wrong? would b3143 work?



any high wall splat u can add ewgf b4 f+4,B!
u can even do stuff like this as well for high wall splat
ewgf,ewgf,w!,ewgf,f+4,B!
TP,2,4,w!,ewgf,f+4,B!

most dmg with out f+4 oki??

x3 ewgf,d/f+1,2,B!...but I guess its not consistent so u might wanna try these 3 personally I use e,e,d/b+2,B!,3,1,4,dewgf the most

ewgf,ewgf,d/b+2,dash 3,1,4,dewgf
ewgf,dewgf,d/f+3,d/f+1,2,B!,d/f+3,ewgf
ewgf,dewgf,d/f+3,d/f+1,2,B!,dewgfx2

b+3,1,4,3 work on all size chars so far
but take note that u cant do b+3,1,4,3 if u B! with d/b+2 at wall
kennyrbk22
No More Tekken :(
Joined: Jan 2008
Posts: 2226
From: Philippines
#29 “Quote” Edit Post
Originally posted by Aken
any high wall splat u can add ewgf b4 f+4,B!
u can even do stuff like this as well for high wall splat
ewgf,ewgf,w!,ewgf,f+4,B!
TP,2,4,w!,ewgf,f+4,B!

most dmg with out f+4 oki??

x3 ewgf,d/f+1,2,B!...but I guess its not consistent so u might wanna try these 3 personally I use e,e,d/b+2,B!,3,1,4,dewgf the most

ewgf,ewgf,d/b+2,dash 3,1,4,dewgf
ewgf,dewgf,d/f+3,d/f+1,2,B!,d/f+3,ewgf
ewgf,dewgf,d/f+3,d/f+1,2,B!,dewgfx2

b+3,1,4,3 work on all size chars so far
but take note that u cant do b+3,1,4,3 if u B! with d/b+2 at wall
wow thanks alot Aken i appreciated it TY TY!!!
Signature GG toyz
Dr.GeeZ
3rd Dan
Joined: Mar 2009
Posts: 30
From: Indonesia
#30 “Quote” Edit Post
what is the best bound ender for kaz?
and its hard for me to pull B! ff d/f3, it always become cd 3,
why? so whats d trick for that?
thanx so much
Signature Dr.GeeZ
moN nihciM
Iron Fist God
Joined: Mar 2009
Posts: 1076
#31 “Quote” Edit Post
It depends...

I mainly use d/f+1,2 for oki and d/b+2 for all out damage.
Dr.GeeZ
3rd Dan
Joined: Mar 2009
Posts: 30
From: Indonesia
#32 “Quote” Edit Post
(Most damaging combo is:

EWGF, EWGF, 1, d/f+3, d/f+1,2, B!, ff+4 into oki.)

i m sure that combo will give biggest dmg, but what about
ewgf ewgf ewgf d/b2 B! f4 ?

and what about this
ewgf, U/F 4, d/f3, d/f+1,2 B! ??
cus that combo is easier to do^^
Signature Dr.GeeZ
moN nihciM
Iron Fist God
Joined: Mar 2009
Posts: 1076
#33 “Quote” Edit Post
Originally posted by Dr.GeeZ
(Most damaging combo is:

EWGF, EWGF, 1, d/f+3, d/f+1,2, B!, ff+4 into oki.)

i m sure that combo will give biggest dmg, but what about
ewgf ewgf ewgf d/b2 B! f4 ?

and what about this
ewgf, U/F 4, d/f3, d/f+1,2 B! ??
cus that combo is easier to do^^


E, E, E, d/b+2 is not a combo and you can't follow up with a f+4 if you use d/b+2 as your B! move.

E, U/F+4, d/f+3, d/f+1,2, B! isn't consistent any more because they nerfed the hit box for d/f+3 and it isn't one of the strongest combo since it does the same damage as E, E, 1, 1, 1, d/f+1,2, B!... I think.

If you have DR, both combos will do the same damage (63) while the one I posted will do 65 damage.

Once you get the hang of doing d/f+3 in juggles then you should be able to pull it off thanks to the beefed hit box for d/f+1,2.
Dr.GeeZ
3rd Dan
Joined: Mar 2009
Posts: 30
From: Indonesia
#34 “Quote” Edit Post
waw thanx, but i have a problem with B! ff d/f+1,2
it always become TGF, why? can somebody help me?
Signature Dr.GeeZ
moN nihciM
Iron Fist God
Joined: Mar 2009
Posts: 1076
#35 “Quote” Edit Post
It's cuz you did the "d" input with the joystick.
Aken
Iron Fist God
Joined: Feb 2005
Posts: 2274
From: Australia
#36 “Quote” Edit Post
http://www.youtube.com/watch?v=-IDh...re=channel_page

guys check out 3:00
d/f+3,2 at back roll then d/f+1 connected but maybe Law didnt tech ?

anyway can some one test if ch get up kick 3 then dash d/f+3,2,d/f+1,2,B! would work ?

my 6.0 staple of ch get up 3 was d/f+3,2,dash 1,dash d/f+1,2,B!
it would suck hard if he lost it =/

ps:
stupid laggy TV cant test anything
moN nihciM
Iron Fist God
Joined: Mar 2009
Posts: 1076
#37 “Quote” Edit Post
Originally posted by Aken
http://www.youtube.com/watch?v=-IDh...re=channel_page

guys check out 3:00
d/f+3,2 at back roll then d/f+1 connected but maybe Law didnt tech ?

anyway can some one test if ch get up kick 3 then dash d/f+3,2,d/f+1,2,B! would work ?

my 6.0 staple of ch get up 3 was d/f+3,2,dash 1,dash d/f+1,2,B!
it would suck hard if he lost it =/

ps:
stupid laggy TV cant test anything
The Law player probably tech'ed.

The recovery for d/f+3,2 is really slow. I tried to do ws1,2, d/f+3>2_d/f+3,2, d/f+1,2, B! juggle but the d/f+1,2 wouldn't connect.

I'm afraid that your get-up staple won't work in BR.

I use get up kick 3, d/b+4, d/f+1,2, B! nowadays.
Aken
Iron Fist God
Joined: Feb 2005
Posts: 2274
From: Australia
#38 “Quote” Edit Post
^

awww .... gay

need to work out on finding new staple again =/
Tuansil
Legend
Joined: Sep 2006
Posts: 522
From: Australia
#39 “Quote” Edit Post
those kaz vs law vids in geesendou..

ch, df2, 3*dewgf.
1+2, 3*dewgf.
ewgf*2 db2 B! 2*ewgf...

that guy is some kind of madness in pulling those. and still losing to that law player...damn it...

btw, can someone tell me what costume and hair is that kaz using in this vids?
http://www.youtube.com/watch?v=AZPx...re=channel_page
Aken
Iron Fist God
Joined: Feb 2005
Posts: 2274
From: Australia
#40 “Quote” Edit Post
Originally posted by Tuansil
those kaz vs law vids in geesendou..

ch, df2, 3*dewgf.
1+2, 3*dewgf.
ewgf*2 db2 B! 2*ewgf...

that guy is some kind of madness in pulling those. and still losing to that law player...damn it...

btw, can someone tell me what costume and hair is that kaz using in this vids?
http://www.youtube.com/watch?v=AZPx...re=channel_page


Andrew have been kicking my ass with Law since errm DR all the way till T6
so Im not actually surprise that Kaz would lost xD

about that hair I think its called wild Samurai well it look sorta like Mitsurugi from Soul caliber rofl

 All times are GMT. The time now is 11:42

Page Splits <1234>...34
Moderator Tools
Forum Jump